مدل یکپارچه گسترش عملکرد کیفیت فازی، تحلیل سلسله مراتبی فازی و تکنیک متوسط موزون فازی برای چابک سازی تولید

صدیقه خورشید

دوره 9، شماره 23 ، دی 1390، ، صفحه 97-129

چکیده
  سازمان های تولیدی عصر اطلاعات و ارتباطات با چالش های متعددی از جمله مشتریان متوقع وخواهان محصولات کم هزینه و باکیفیت بالاتر، پاسخ گویی به نیازهای خاص و به سرعت در حال تغییر مواجه هستند که برای تفوق بر آنها، مدل ها و سیستمهای جدید تولید را جستجو می کنند. پارادایم چابکی تولید به عنوان راه حلی برا تفوق بر این چالش ها به مدیران سازمان های ...  بیشتر

تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور

سید محمد اعرابی؛ رضا آرمان پور

دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، ، صفحه 57-81

چکیده
  در این مقاله ضمن بررسی فرایند تدوین استراتژی منابع انسانی به این موضوع پرداخته خواهد شد که سازمان های خدماتی از جمله سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور چگونه می توانند الزامات مشتری در رابطه با منابع انسانی را با استفاده از رویکرد QFD شناسایی کرده و از نتایج آن در برنامه ریزی های استراتژیک برای منابع انسانی استفاده نمایند. در پایان این ...  بیشتر