%0 Journal Article %T تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) %J مطالعات مدیریت صنعتی %I دانشگاه علامه طباطبایی %Z 2251-8029 %A آذر, عادل %A قربانی, کامران %D 2004 %\ 09/22/2004 %V 2 %N 6 %P 1-26 %! تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) %K ارزیابی دانشکده ها %K تحلیل پوشش داده ها %K مدل BCC-CCR %K دانشگاه %R %X در این مقاله روش تحلیل پوشش داده ها(DEA) برای تعیین کارایی نسبی سه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، علامه طباطبائی و شهید بهشتی استفاده شده است. ارزش کارایی با استفاده از سه شاخص ورودی، تعداد دانشجویان دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تعداد اعضای کادر هیئت علمی، تعداد کارکنان اداری تمام وقت و چهار شاخص خروجی، تعداد دانش آموختگان دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، تعداد کتب و مقالات اعضای هیئت علمی، تعداد طرح های پژوهشی اعضای هیئت علمی و تعداد دانشجویانی که از مقطع کارشناسی در آزمون کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند اندازه گیری شده است. %U https://jims.atu.ac.ir/article_4363_1f5e4349699629aed8676c7aebe60367.pdf