آ

  • آموزش تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

  • آموزش کارآفرینی پژوهشی در مفاهیم، کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 125-145]

ا

  • اداره مجازی سازمان های مجازی: سازمان های عصر اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 101-124]

  • ایران تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

  • اشتغال برخی از عوامل موثر بر اشتغال دانش آموختگان رشته مدیریت صنعتی در مشاغل مرتبط [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-32]

  • الگو برداری ارزیابی عملکرد و تجزیه و تحلیل بهره وری صنعت ایران طی سالهای 1379-1359: رویکرد تحلیل پوشش داده ها [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 1-30]

  • اندازه گیری کیفیت خدمات تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

ب

  • بهبود راهکارهای بهبود نظام مالکیت فکری ایران در جهت توسعه تکنولوژی کشور [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 73-95]

  • بهره وری ارزیابی عملکرد و تجزیه و تحلیل بهره وری صنعت ایران طی سالهای 1379-1359: رویکرد تحلیل پوشش داده ها [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 1-30]

پ

  • پروژه های خدماتی طراحی یک مدل کاربردی از مهندسی ارزش به منظور بکارگیری در مدیریت پروژه های خدماتی [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 55-82]

ت

  • تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد و تجزیه و تحلیل بهره وری صنعت ایران طی سالهای 1379-1359: رویکرد تحلیل پوشش داده ها [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 1-30]

  • تدوین استراتژی استراتژی صنعت لاستیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 97-123]

خ

  • خبرگان استراتژی صنعت الکترونیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 33-55]

د

  • دانش آموختگان برخی از عوامل موثر بر اشتغال دانش آموختگان رشته مدیریت صنعتی در مشاغل مرتبط [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-32]

  • دیدگاه راهبردی استراتژی صنعت الکترونیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 33-55]

ر

  • راهکار راهکارهای بهبود نظام مالکیت فکری ایران در جهت توسعه تکنولوژی کشور [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 73-95]

  • رشته مدیریت صنعتی برخی از عوامل موثر بر اشتغال دانش آموختگان رشته مدیریت صنعتی در مشاغل مرتبط [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 11-32]

س

  • سازمان مجازی سازمان های مجازی: سازمان های عصر اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 101-124]

  • سیاستگذاری تکنولوژی سیاستگذاریهای کلان ملی و سیستم های ملی نوآوری [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 83-99]

  • سروکوال تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

  • سیستم شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم هیدرولیک بوئینگ 747 [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 57-77]

  • سیستم اطلاعاتی کاربرد متدولوژی برنامه ریزی سیستم های تجاری در توسعه سیستم های اطلاعاتی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 79-93]

  • سیستم تجاری کاربرد متدولوژی برنامه ریزی سیستم های تجاری در توسعه سیستم های اطلاعاتی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 79-93]

  • سیستم های اطلاعاتی طراحی سیستم اطلاعاتی خرید با استفاده از متدولوژی شی ء گرا و مقایسه آن با متدولوژی ساخت یافته [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 21-54]

  • سیستم های ملی نوآوری سیاستگذاریهای کلان ملی و سیستم های ملی نوآوری [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 83-99]

ش

  • شبیه سازی شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم هیدرولیک بوئینگ 747 [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 57-77]

ص

  • صنعت الکترونیک استراتژی صنعت الکترونیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 33-55]

  • صنعت لاستیک استراتژی صنعت لاستیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 97-123]

ف

  • فناوری اطلاعات سازمان های مجازی: سازمان های عصر اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 101-124]

ق

  • قابلیت اطمینان شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم هیدرولیک بوئینگ 747 [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 57-77]

  • قطعات شبیه سازی قابلیت اطمینان سیستم هیدرولیک بوئینگ 747 [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 57-77]

ک

  • کارآفرین پژوهشی در مفاهیم، کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 125-145]

  • کارآفرینی پژوهشی در مفاهیم، کارکردها و دوره های آموزش کارآفرینی [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 125-145]

  • کشور ایران استراتژی صنعت لاستیک از دیدگاه خبرگان [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 97-123]

  • کیفیت تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

  • کیفیت الگوی بهینه ارزیابی کیفیت خدمات پستی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 31-71]

م

  • مالکیت فکری راهکارهای بهبود نظام مالکیت فکری ایران در جهت توسعه تکنولوژی کشور [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 73-95]

  • متدولوژی طراحی سیستم اطلاعاتی خرید با استفاده از متدولوژی شی ء گرا و مقایسه آن با متدولوژی ساخت یافته [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 21-54]

  • متدولوژی کاربرد متدولوژی برنامه ریزی سیستم های تجاری در توسعه سیستم های اطلاعاتی [دوره 1، شماره 1، 1382، صفحه 79-93]

  • متدولوژی شی ء گراء طراحی سیستم اطلاعاتی خرید با استفاده از متدولوژی شی ء گرا و مقایسه آن با متدولوژی ساخت یافته [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 21-54]

  • مدیریت اطلاعات سازمان های مجازی: سازمان های عصر اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 101-124]

  • مدیریت پروژه طراحی یک مدل کاربردی از مهندسی ارزش به منظور بکارگیری در مدیریت پروژه های خدماتی [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 55-82]

  • مدیریت خدمات تعیین و اندازه گیری شاخص های کیفیت خدمات servqual [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 1-19]

  • مدل جمعی ارزیابی عملکرد و تجزیه و تحلیل بهره وری صنعت ایران طی سالهای 1379-1359: رویکرد تحلیل پوشش داده ها [دوره 1، شماره 3، 1382، صفحه 1-30]

  • مهندسی ارزش طراحی یک مدل کاربردی از مهندسی ارزش به منظور بکارگیری در مدیریت پروژه های خدماتی [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 55-82]

ه

  • همکاری مجازی سازمان های مجازی: سازمان های عصر اطلاعات [دوره 1، شماره 2، 1382، صفحه 101-124]

login