ا

  • ابعاد محیطی سازمان مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]

  • ارزیابی و سنجش مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]

  • ارزش در معرض خطر تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]

  • استخراج قانون کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

  • استراتژی اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]

  • الگوریتم ژنتیک کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

  • الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]

  • انتخاب ابزار ماشین تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]

  • انتخاب تامین کننده انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]

  • انتخاب سبد مالی بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]

  • اندازه گیری دارایی های ناملموس توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]

ب

  • بازاریابی بین الملل مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]

  • برنامه ریزی بازی انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]

  • برنامه ریزی سازشی بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]

  • برنامه ریزی سازشی انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]

  • برنامه ریزی سازشی بازه ای انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]

  • برنامه ریزی عدد صحیح غیر خطی ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]

  • بهینه سازی چند هدفه بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]

  • بورس مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]

پ

  • پتانسیل کارآفرینی بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]

  • پرتفوی ارزی تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]

ت

  • تجربه کنندگان تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

  • تحلیل پوششی داده ها مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]

  • تحلیل پوششی داده ها ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]

  • تحلیل مسیر بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]

  • تحلیل های آماری بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]

  • تصمیم گیری تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

  • تصمیم گیری چند معیاره تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]

  • تصمیم گیری چند هدفه ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]

  • تمایلات خرید بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]

  • تمایل به کارآفرینی بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]

  • توانمند سازی روان شناختی بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]

  • تئوری زمینه یابی طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]

چ

  • چابکی زنجیره تامین مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]

خ

  • خستگی مثبت و منفی ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]

  • خوشه بندی کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

د

  • داده کاوی کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

  • داده های ترکیبی بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]

  • دارایی دانشی توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]

  • دارایی نامشهود توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]

  • دسترسی آسان ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]

ر

  • راضی شدگان تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

  • رتبه بندی مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]

  • رسیدگی به شکایات ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]

  • ریسک سرمایه گذاری تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]

  • روش VIKOR تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]

  • رویکرد فازی تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]

ز

  • زمانبندی گردش شغلی ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]

س

  • سبک زندگی والس تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

  • سنجش رضایت مشتری ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]

ش

  • شاخص نقد شوندگی آمیهود بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]

  • شرکت ملی نفت ایران طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]

  • شرکت ملی نفت ایران مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]

  • شرکت مناطق نفت خیز جنوب مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]

  • شش سیگما بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]

ط

  • طبقه بندی چند معیاره موجودی مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]

  • طراحی آزمایشات بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]

  • طراحی برای شش سیگما بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]

ع

  • عملکرد اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]

  • عملکرد صادراتی مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]

ف

  • فرایند یادگیری سازمانی نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]

  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]

  • فرایند های اصلی تولید نفت و گاز مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]

  • فرهنگ یادگیری نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]

ق

  • قابلیت طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]

ک

  • کارایی ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]

  • کارآفرینی بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]

  • کارآفرینی بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]

  • کارآفرین ایرانی بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]

  • کارآفرینی درون سازمانی بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]

  • کالا و خدمات ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]

  • کانال خرید معمولی و برخط بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]

م

  • میانگین نیکوئی مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]

  • مدیریت دانش توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]

  • مدیریت سرمایه فکری توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]

  • مدیریت کنکاش-سیبرنتیک نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]

  • مدل انگ مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]

  • مدل بهینه یابی خطی موزون مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]

  • مدل فان و ژوو مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]

  • مدل قابلیت طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]

  • مدل کارآفرینی بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]

  • مشتری کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

  • مطلوبیت بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]

  • معادلات ساختار یافته بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]

  • منابع انسانی اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]

  • منطق فازی ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]

  • منطق فازی ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]

  • موفقان تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

ن

  • نقد شوندگی بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]

  • نقطه مرجع استراتژیک اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]

  • نوآوران تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]

و

  • واحدهای تصمیم گیری ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]

ه

  • هرم ارزش مشتری کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]

  • هماهنگی مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]

  • هماهنگی استراتژیک اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]

login