مدلسازی و شبیه سازی
شبیه سازی عامل بنیان رفتار مصرف کننده در خرید آنی

سلمان عباسی سیر؛ محمد علی کرامتی؛ محمدرضا معتدل

دوره 19، شماره 62 ، مهر 1400، ، صفحه 99-138

https://doi.org/10.22054/jims.2021.57792.2592

چکیده
  به دلیل اشاعه رفتار خرید آنی در مصرف‌کنندگان، مطالعات دانشگاهی آن طی یک دهه اخیر افزایش‌یافته است. به این دلیل که در فروشگاه-های بزرگ بایستی میزان فروش بالا باشد، لذا بررسی رفتار مصرف‌کننده در خرید آنی نیز باید موردتوجه محققان و مدیران فروشگاه‌ها قرار گیرد. هدف از انجام مقاله حاضر شبیه‌سازی عامل بنیان رفتار خرید آنی مصرف‌کنندگان ...  بیشتر