مدیریت تولید و عملیات
سرمایه اجتماعی و قابلیت های نوآوری در روابط خریدار- تامین کننده: نقش ریسک های فرصت طلبی و مالکیت فکری

ابولفضل کزازی؛ محمدتقی تقوی فرد؛ رضا کیانی ماوی؛ محسن هوشنگی

دوره 20، شماره 64 ، فروردین 1401، ، صفحه 35-61

https://doi.org/10.22054/jims.2022.58477.2606

چکیده
  شرکت ها به عنوان یکی از بارزترین مشخصه های جوامع امروزی به سرعت در حال تغییر و تحول هستند و در شرایط کنونی ارتقاء قابلیت های نوآوری یکی از اهداف عمده هر سازمان زنده و فعال محسوب می گردد. هدف این پژوهش بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر قابلیت های نوآوری در روابط خریدار-تامین کننده در حضور ریسک های فرصت طلبی و مالکیت فکری است. نمونه آماری ...  بیشتر