تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش

حبیب رودساز؛ میرعلی سید نقوی؛ فائزه عبدلی مسینان

دوره 18، شماره 59 ، دی 1399، ، صفحه 117-150

https://doi.org/10.22054/jims.2018.26323.1903

چکیده
  پژوهش حاضر تحت عنوان" تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش " در محدوده زمانی سال1396 در شرکت داده ورزی سداد در شهر تهران است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی(دارای ابعاد کیفیت، کارایی، پاسخگویی و نـوآوری) با نقش میانجیگری مدیریت دانش میباشد. نوع تحقیق کاربردی،روش آن توصیفی-پیمایشی و برای ...  بیشتر

تأثیر ویژگی های شبکه اجتماعی سازمانی بر عملکرد شغلی با نقش میانجی گری فعالیت های تسهیم دانش

محمد تقی تقوی فرد؛ فائزه عبدلی مسینان

دوره 18، شماره 57 ، تیر 1399، ، صفحه 175-212

https://doi.org/10.22054/jims.2017.17638.1631

چکیده
  پژوهش حاضر تحت عنوان" تأثیر ویژگی های شبکه اجتماعی سازمانی بر عملکرد شغلی با نقش میانجیگری فعالیت های تسهیم دانش" در محدوده زمانی سال1395 در شرکت بیمه ایران تهران انجام شده است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر ویژگی‌های شبکه اجتماعی سازمانی(عوامل فردی شامل: خودکارآمدی دانش ، لذت بردن از کمک و اجتماعی شامل : پیوندهای متقابل اجتماعی ، هنجارهای ...  بیشتر

تعیین ارزش شبکه اجتماعی سازمانی از دیدگاه مدیریت دانش

محمد تقی تقوی فرد؛ فائزه عبدلی مسینان

دوره 17، شماره 54 ، مهر 1398، ، صفحه 31-65

https://doi.org/10.22054/jims.2019.17584.1628

چکیده
  این مقاله از دیدگاه مدیریت دانش درخصوص شبکه اجتماعی سازمانی بهره می برد. ما به این سوال پاسخ می دهیم که کارکنان چگونه از شبکه اجتماعی سازمانی در جهت ایجاد ارزش و تقویت مدیریت دانش استفاده می کنند همچنین به بررسی اشکال استفاده از شبکه اجتماعی سازمانی و ارزش آن برای مدیریت دانش می پردازیم. در این تحقیق به پنج کارکرد شبکه اجتماعی که شامل: ...  بیشتر