بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران

سید محمد اعرابی؛ سهیل سرمد سعیدی

دوره 2، شماره 6 ، مهر 1383، ، صفحه 65-88

چکیده
  پدیده تجارت الکترونیک، از ضروریات تجارت در قرن 21 می باشد. برای استفاده از این فن آوری نوین، لازم است عوامل محیطی مستقیم و غیر مستقیم که در امر توسعه صادرات، نقش زیر بنایی دارند، مورد بررسی ، مطالعه و بازنگری قرار گیرند. همچنین تجار و سایر دست اندرکاران در امر تجارت باید این امر حیاتی را شناخته و درک نمایند. برای رسیدن به این منظور لازم ...  بیشتر