دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
کلیدواژهها = %D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87 %D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4 %D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF
تعداد مقالات: 2
تعیین نقطه سفارش مجدد برای خرید کالا با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی در شرکت های بازرگانی
دوره 9، شماره 22 ، مهر 1390، ، صفحه 1-21
چکیده
پیشرفت فناوری های ساخت، تولید و متعاقبا گسترش و تنوع محصولات جدید با خصوصیات ویژه و پیدایش روز افزون مفاهیم مدیریتی و کاربرد اصول بهره وری در سازمان ها باعث شده تا مدیران همواره در جهت مدیریت بهینه کالا و مواد گام بردارند. با توسعه سریع ابزار و روش های علمی، بسیاری از مفاهیم، اصول و روابط کلاسیک در زمینه خرید، نگهداری، سفارش دهی ... بیشترمحاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، ، صفحه 1-13