مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی

جمشید صالحی صدقیانی؛ مریم اخوان؛ مجید باب الحوائجی

دوره 3، شماره 8 ، فروردین 1384، ، صفحه 71-93

چکیده
  مدیریت روابط با مشتری و مدل کسب و کار بین بنگاهی دو فاکتور حیاتی واصلی در موفقیت تجارت مدرن امروزی می باشند. اگر چه این دو دارای بخشهای متفاوتی هستند اما تشابهات زیادی نیز با یکدیگر دارند. یکپارچه سازی این دو دارای منافع زیادی در زمینه فرایندهای تجاری از قبیل فروش، بازاریابی، خدمت رسانی به مشتریان و حمایت اطلاعاتی به همراه دارد. در ...  بیشتر

علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور

مریم اخوان؛ مسلم علی محمدلو؛ جعفر حبیبی

دوره 2، شماره 6 ، مهر 1383، ، صفحه 27-44

چکیده
  امروزه استفاده از فناوری اطلاعات برای غلبه بر تغییرات سریع محیطی و کسب انعطاف پذیری ضروری و اجتناب ناپذیر است. از طرفی پیاده سازی پروژه های فناوری اطلاعات در بیشتر موارد با شکست مواجه می شود. هدف از این تحقیق شناسایی عوامل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در داخل کشور و تبیین راهکارهایی برای کاهش نرخ شکست آنها می باشد. این ...  بیشتر