- اسلامی بیدگلی. غلامرضا، احتشام راثی. رضا(1390)،"کاربرد تئوری بازیها در ارزیابی سرمایه گذاری در سهام"، دانش مالی تحلیل اوراق بهادار(مطالعات مالی)،دوره 4،شماره 11،ص 94-124.
- خدیور. آمنه، آذر. عادل، مجیبیان. فاطمه (1395)، "قیمت گذاری محصول در یک زنجیره تامین دو سطحی با استفاده از مفهوم تئوری بازی ها در محیط فازی شهودی"، فصلنامه مطالعات مدیریت صنعتی، دوره 14، شماره 43، ص 1-25.
- دریساوی بهمنشیر. رضا ، دریساوی بهمنشیر. حسین ( 1388)،"تحلیل کاربرد تئوری بازی ها در فنون مذاکره و قراردادهای بین المللی"، اولین کنفرانس مدیریت اجرایی، تهران. ص 1-17.
- رسایی. حسن، زارع مهرجردی. یحیی، فلاح نژاد. محمد صابر (1392)، "سیستم مدیریت موجودی توسط فروشنده در حالت یک فروشنده و چندین خرده فروش"، نشریه بین المللی صنایع و مدیریت تولید، شماره 3، ص 275-282.
- عبدلی. قهرمان، عموزاد مهدیرجی. حنان ،جبارزاده. یونس ( ۱۳۹۰)،" همکاری درزنجیره تامین درحالت کمبود مجازبا تئوری بازی ها غیرهمکارانه"، نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت.
- غیاثی فرد. محمد، حافظ الکتب. اشکان، قضاوتی. وحید رضا ( 1392)، "تعامل بین دو زنجیره تامین حلقه بسته با رویکرد تئوری بازی ها"، دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد.
- نویدی. حمید رضا ، رحمتی. علی ( 1392)،" ارائه مدل رقابتی فروش چند جانبه در زنجیره های تأمین و تحلیل آن با استفاده از نظریه بازی ها"، دهمین کنفرانس بین اللمللی هندسی صنایع، تهران. ص 1-7.
- نعیمی صدیق. علی، چهارسوقی سید. کمال ، شیخ محمدی. مجید( 1391) ، "طراحی مدل هماهنگی در زنجیره تامین رقابتی با استفاده از رویکرد نظریه بازی با همکاری و بدون همکاری"،فصلنامه مدیریت صنعتی،دوره 4،شماره 14،ص108-118.
- Almehdawe, E. & Mantin, B, (2010),"Vendor Managed Inventory with Capacitated Manufacturer and Multiple Retailer: Retailer Versus Manufacturer Leadership,"Int.J.Produaction Economics, Vol. 128pp. 292-302.
- Bynug, w (2007), "Dynamic Stackelberg Equilibrium Congestion Pricing. transportation Research Part c,15,154_174.
- Cachon, P. & Netessine, S (2003), "Game Theory in Supply Chain Analysis," Handbook of Supply Chain Analysisin the e Business Era Kluwer Academic Publisher, USA.
- Cardella, E. & Ray, chiu (2012), "Stackelberg in the Lab –The Effects of Group Decision Making and Cooling_Off Periods". Journal of Economic Psychology,33,1070_1083.
- Eliashberg, J. & Steinberg, R (1987), "Marketing-production decisions in an industrial channel of distribution". Management science, 33(8), 981- 1000.
- Giannoccaro , I. & pontrandolfo, P (2004), "Supply Chain coordination By revenue Sharing Contracts". International journal Of production economics,89(2), 131-139.
- James,P. Minsh, J. Milind,T. Fernando,O. &Sarit, K (2010), "Robust Solutions to Stackelberg Games _Adderssing Bounded Rationality and Limited Observations In Human Cognition" .Artificial Intelligence,174,1142_1171.
- Maw, Sh. Qinhua, P. Jinn, T. Ya, C. &Sheng ,C (2013),"Stackelberg Solution in aVender-Buyer Supply Chain Model With Permissible Delay in Payments". International Journal Production Economics.144,397_404.
- Nagarajan, M. & Sosic, G (2008), "Game-Theoretic Analysis of Cooperation Among Supply Chain Agents: Review and Extensions", European Journal of Operational Research,Vol. 187, pp. 719-745.
- Pu,Y. Ming,Y. & Shu, J (2008), "Dynamic Feedback Stackelberg Games With Non_ Unigne Solutions". Non_ linear Analysis ,69,1904_1913.
- Raju, J. & Zhang, Z. J (2005), "Channel coordination in the presence of a dominant retailer". Marketing Science, 24(2), 254-262 .
- Sadigh, A. N. Mozafari, M. & Karimi, B (2012), "Manufacturer–retailer supply chain coordination: A bi-level programming approach". Advances in Engineering Software, 45(1), 144-152.
- Susan, x, Li. Huang, Zu. Zh, J. & Patrik. Chau. K (2003),"Cooperative Advertising ,Game theory and manufacture –retailer supply chain" .The international journal of management science ,omega, vol.30,pp:347-357.
- Tyan, J. & Hui-Ming, W (2003), "Vendor Managed Inventory: a Survey of the Taiwanes Grocery Industry," Jornal ofPurchesung and Supply Management,vol. 9, pp. 11-18.
- Taleizadeh, A. Niki, S. T.A. & Wee, H.M (2013), "Joint Single vendor- single Buyer Supply chin Problem With Stochastic demand and Fuzzy Lead-Time Knowledge-based systems".48,1-9.
- Weng, Z. K (1995), "Channel coordination and quantity discounts". Management science, 41(9), 1509-1522 .
- Xiao, T. & Xu, T(2013),"Coordinating Price and Service Level Decisions for Supply chain with Deteriorating item Under Managed Inventory". International Journal of Production Economics ,vol.145.pp:743-752.
- Xie, J. & Neyret, A (2009), "Co-op advertising and pricing models in manufacturer–retailer supply chains". Computers & Industrial Engineering, 56(4), 1375-1385.
- Xie, J & . Wei, J. C (2009), "Coordinating advertising and pricing in a manufacturer–retailer channel". European Journal of Operational Research, 197(2), 785-791.
- Yugang, Y. Liang, L. & Huang, G. Q (2006), "Leader–follower game in vendor managed inventory system with limited production capacity considering wholesale and retail prices". International Journal of Logistics: Research and Applications, 9(4), 335-350 .
- Yuging, Qi. Weihang, Ni & Kuiran, shi (2015), "Game theoretic analysis of one manufacturer two retailer supply chain with customer market search". Jornal Elsevier, int,j. produetion Economic, 164:57-64.