منابع
- اثرزاده،رضا ؛ بجانی، حسین و ملکی نیا،عماد. (1390)، بررسی خودکارامدی نیروی انسانی در سازمانها و ارائه ی الگوی مفهومی برای سنجش آنها ، دوماهنامه ی توسعه ی انسانی پلیس،سال هشتم، شماره37،ص95-117
- باستانی، سوسن ؛کمالی،افسانه و صالحی هیکویی،مریم. (1387)، سرمایه اجتماعی شبکه و اعتماد متقابل بین شخصی، مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی، سال شانزدهم،شماره61 ،ص42-81
- حاجی زاده،ابراهیم و اصغری، محمد.(1390)، روش های و تحلیل های آماری با نگاه به روش تحقیق در علوم زیستی و
بهداشتی، جهاد دانشگاهی ، چاپ اول
- حجازی، الهه و شکوری فر،معصومه (1387) ، رابطه پاسخ های رفتاری به محرک اجتماعی مبهم با اسناد نسبت ،هدف اجتماعی و ادراک خودکارآمدی کودکان، روانشناسی و علوم تربیتی، دوره ی جدید،سال چهارم،شماره ی ،ص47- 65
- حسین زاده،پری و عبدالهی ،معصومه.(1394)، اشتراک دانش در عصر وب2 ،کتاب مهر، شماره 17و18، ص80-97.
- خضری،آذر .(1388)، نقش خودکارآمدی ارزش تکلیف اهداف پیشرفت و درگیری شناختی در پیشرفت ریاضی، آزمون مدل علمی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
- رحیمی، سعید.(1394) ، تاثیر جوکاری و شبکه اجتماعی بر انگیزه فعالیتهای داوطلبانه. پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه علامه طباطبائی.
- رستگار،عباسعلی و مقصودی ،طاهره.(1395)، بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر نوآوری سازمانی با میانجیگری تسهیم دانش ،فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات مدیریت(بهبود و تحول)،سال بیست و پنجم، شماره80 ،بهار و تابستان 95 ،صفحات157-182.
- سلیمانی پور، روح الله(1389)، شبکه های اجتماعی، فرصتها و تهدیدها، فصلنامه ره آورد نو، شماره 31، ص14-19.
- شارع پور، محمود و آرمان، فاطمه .(1393) ،تاثیر سرمایه اجتماعی بر نوع دوستی در شهر تهران، فصلنامه علمی و پژوهشی امداد و نجات ،سال ششم ، شماره1،ص66-78.
- شارع پور،محمود(1386)، نقش شبکه های اجتماعی در بازتولید نابرابری آموزشی، فصلنامه تعلیم و تربیت ،شماره91.ص6-9.
- صلیبی ، ژاسنت. (1390) ، تحلیلی بر سهم ارتباطات غیر کلامی در کنش متقابل اجتماعی، جامعه پژوهی فرهنگی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگ ،سال دوم، شمارة دوم ، صص 101 -119.
- عباس زاده،محمد؛ مقتدایی ،لیلا و حسین پور،ابراهیم .(1388) ، تعامل اجتماعی و کیفیت ایده های تولید شده دانشگاهی ، مجله علوم اجتماعی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد،سال ششم، شماره2 ، ص 28-1.
- عسگری ،بهمن و دیگران .(1392) ، ارتباط حمایت سازمانی ادراک شده با عملکرد شغلی کارکنان ادارات کل ورزش جوانان استانهای غربی ایران، نشریه مدیریت و فیزیولولوژی ورزشی شمال، دوره اول،شماره دوم،ص 19-28
- علی زاده ، ندا ؛ پزشکی راد، غلامرضا و صدیقی، حسن.(1390)، بررسی نگرش اعضای هیئت علمی پیرامون تسهیم دانش در موسسات آموزش عالی ، پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه تربیت مدرس.
- موذن،زینب و دیگران. (1390)، بررسی عوامل موثر بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستان های کشاورزی استان تهران ، فصلنامه رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ، سال اول، شماره 5،ص115-134.
- Blomquist ,T., Dehghanpour, A., & Thomas ,J. (2016) . Project management self-efficacy as a predictor of project performance: Constructing and validating a domain-specific scale. International Journal of Project Management, 34 ,pp.1417–1432
- Boyd, D. M., & Ellison, N. B. (2008). Social network sites: definition, history, and scholarship. Journal of Computer-Mediated Communication, 13(1), pp.210-230
- Chen, C. J., & Hung, S. W. (2010). To give or to receive? Factors influencing members'
knowledge sharing and community promotion in professional virtual communities. Information & Management, 47(4), pp. 226-236
- Cheung, C. M., Lee, M. K., & Lee, Z. W. (2013). Understanding the continuance intention of knowledge sharing in online communities of practice through the post-knowledge-sharing evaluation processes. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 64(7), pp.1357-1374
- Chiu, C. M., Hsu, M. H., & Wang, E. T. (2006). Understanding knowledge sharing in
virtual communities: an integration of social capital and social cognitive theories. Decision Support System, 42(3), pp. 1872- 1888.
- Conner, T. (2011). Better communication Result.
http://ad.yield manager.com/st? ad- type= information&ad- size
- Curtis, L., Edwards, C., Fraser, K. L., Gudelsky, S., Holmquist, J., Thornton, K., et al. (2010). Adoption of social media for public relations by nonprofit organizations. Public Relations Review, 36(1), pp. 90- 92
- Fulk, J., & Yuan, Y. C. (2013). Location, motivation, and social capitalization via enterprise social networking. Journal of Computer-Mediated Communication,19(1), pp. 20–37.
- Hess, K. (2013). Tertius tactics: “mediated social capital” as a resource of power for
traditional commercial news media. Communication Theory, 23(2), pp. 112-130
- Kaplan, A. M., & Haenlein, M. (2010). Users of the world, unite! The challenges and opportunities of social media. Business Horizons, 53(1), pp.59- 68.
- Kwahk,k., & Park, D. (2016). The effects of network sharing on knowledge-sharing activities and job performance in enterprise social media environments. Computers in Human Behavior, 55, pp. 826-839
- Lee, J. M., & Kwahk, K. Y. (2010, November). The effects of social media usage on job performance: with a focus on the mediational role of knowledge sharing and decision making participation. In Proceedings of 2010 fall knowledge management conference.
- Leonardi, P. M., Huysman, M., & Steinfield, C. (2013). Enterprise social media: definition, history, and prospects for the study of social technologies in organizations. Journal of Computer-Mediated Communication, 19(1), pp. 1-19.
- Lin, T. C., & Huang, C. C. (2010). Withholding effort in knowledge contribution: the role of social exchange and social cognitive on project teams. Information & Management, 47(3), pp.188-196
- Mäntymäkia, M., & Riemer, K. (2016). Enterprise social networking: A knowledge management perspective. International Journal of Information Management ,36, pp. 1042–1052.
- Piskorski, M. J. (2011). Social strategies that work. Harvard Business review, 89(11), pp.116-122.
- Riemer, K., Finke, J., & Hovorka, D. (2015). Bridging or bonding: do individuals gain social capital from participation in enterprise social networks? In Proceedings of the international conference on information systems .
- Vuori, V., & Vaisanen, J. (2009, November). The use of social media in gathering and sharing competitive intelligence. In Proceedings of International Conference on electronic business