[1] اخوان پیمان، باقری روح اله، (1389). مدیریت دانش از ایده تا عمل، انتشارات آتی نگر.
[2] اسماعیل زاده، مونا، سبکرو، مهدی و اعتباریان خوراسگانی، اکبر (1397). کاربست تحلیل عاملی اکتشافی و دیمتل در سنجش دانش (مطالعه موردی: اعضای هیئت علمی دانشگاهها). چشم انداز مدیریت دولتی، 36(9) ،117-89.
[3] حاجی کریمی، علی، حسینی، محسن، (1389). تاملی بر تسهیم دانش در دانشگاه و محیط های کار دانشی، مجله علمی فرهنگی اقتصاد دانشی، سال اول، چاپ ششم، 125-138.
[4] خدیور، آمنه، جواهری، سیما، (1394)، شبیه سازی با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها به منظور ایجاد و تلفیق استراتژی مدیریت دانش و استراتژی دانش، فصلنامه پژوهش های مدیریت در ایران، شماره 1، 117-146.
[5] داوری، اسماعیل، (1392). آشنایی با معادلات ساختاری در PLS، انتشارات مهر دل، چاپ اصفهان، شماره سه، چاپ هفتم.
[6] شامی زنجانی، مهدی و قاسمتبار شهری، سید محمد. (۱۳۹۲). ارائه مدلی برای موفقیت تسهیم دانش ۲ تسهیم دانش اجتماعی در سازمانها. پژوهشنامهی پردازش و مدیریت اطلاعات، دوره ۲۹، شماره چهارم.
[7] صالحی علی، دانایی فرد حسن. (1394). نقش تسهیم دانش در رابطه میان اجزای سرمایههای فکری و رفتار نوآورانه. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی، ۵ (۱) :۱۰۹-۱۲۸.
[8] فرزانه، نرگس، مهدی شامی زنجانی، امیر مانیان، علیرضا حسن زاده، (1397). ارائه چارچوبی برای مفهوم سازیدفتر مدیریت دانش، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 10، شماره 1: صص: 135-158.
[9] محمدی، مهدیان راد، امیر احمد، الوانی، سید مهدی، فضلی، صفر، (1397). طراحی مدل تسهیم دانش در سازمان امور مالیاتی کشور و نقش آن در ارتقا اثربخشی و محبوبیت سازمانی، پژوهشنامه مالیات، شماره 38، مسلسل 86، 195- 240.
[10] میرپور، سید سعید. (1388). «بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر از دیدگاه مدیران و کارکنان»، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر.
[11] Akhavan, P. Hosseini, S. M. Abbasi, M. & Manteghi, M. (2015). Knowledge Sharing Determinants, Behaviors, & Innovative Work Behaviors: and Integrated Theoretical View & Empirical Examination. Aslib Journal of Information Management, 67(5), 562-591.
[12] Akram, T. Lei, S. Haider, M. J. Hussain, S. T. &Puig, L. C. M. (2017). The Effect of Organizational Justice on Knowledge Sharing: Empirical Evidence from the Chinese Telecommunications Sector. Journal of Innovation & Knowledge, 2(3), 134-145.
[13] Al-Busaidi, K. A. &Olfman, L. (2017). Knowledge Sharing through Inter-organizational Knowledge Sharing Systems. VINE Journal of Information & Knowledge Management Systems, 47(1), 110-136.
[14] Cabrera, A. Collins, W. C. & Salgado, J. F. (2006). Determinants of Individual Engagement in Knowledge Sharing. The International Journal of Human Resource Management, 17(2), 245-264.
[15] Chomeg, F. and T.S.H., Staples, D.S., Webster, J., (2016). Knowledge management in client-vendor partnerships. International Journal of Information Management 32, 451–458.
[16] Clegg,C., Unsworth,K., Epitropaki,O. and Parker,G. (2002). Implicating trust in the innovation process. Journal of occupational and organizational psychology,75. 409-22.
[17] Daniel, F. and Romez, S.D. (2008). Exploring the effects of trust, task interdependence and virtualness on knowledge sharing in teams. Information Systems Journal, 18, 617–640.
[18] Etikson. G., (2018). Knowledge sharing in information systems development: a social interdependence perspective, Journal of Management Review, 13, (12), 210-241.
[19] Gagne, Sh., (2009) Tacit Knowledge, Lessons Learnt, and New Product Development, Journal of Product Innovation Management, Vol.28, No.2, pp.300-318.
[20] Hansen, H., M. Samuelsen, B., and R. Silseth, P. (2011). Customer perceived value in B-t-B service relationships: Investigating the importance of corporate reputation. Industrial Marketing Management, 37 (2): 206–217.
[21] Hovisman, M and Wolf, F.G. (2015). In whom we trust: Group membership as an affective context for trust development. Academy of Management Review, 26(3): 377-396.
[22] Hsu, J.S., Parolia, N., Jiang, J.J., and Klein, G. (2007) The Impact of Team Mental Models on IS Project Teams’ Information Processing and Project Performance, In 2009 Proceedings of the Second International Research Workshop on Information Technology Project Management, pp.39-49.
[23] Jiacheng, W., Lu, L., Calabrese, A., & Francesco, A. (2019). Cognitive model of intra-organizational knowledge-sharing motivations in the view of cross-culture. International Journal of Knowledge Management, 30: 220-230.
[24] Lin, W. B. (2018). Te exploration factors of affecting knowledge sharing – the case of
Taiwan’s high-tech industry. Expert Systems with Applications, 35 (1): 661-676.
[25] Makay, Jim. (2018). Effects of knowledge strategy on organizational performance: A complementarity theory-based approach. Journal of subsidiary management, 36(2): 235-251.
[26] Marinos, S. G. (2019). Knowledge Sharing: Moving ahead from the past with Best Practices. Journal of Knowledge Management, 11(1), 36-47.
[27] Obermayer-Kovács, N. Komlósi, E. Szenteleki, C. &Tóth, E. V. (2015). Exploring Emotional Intelligence Trait Enablers for Knowledge Sharing: an Empirical Study. International Journal of Synergy & Research, 4(1), 7.
[28] Panayides,P.M. & Venus Lus,Y.H.(2009). The impact of trust on innovativeness and supply chain performance .
.journal of enjineering and technology management.
33(5), 429-438.
[29] Ramus,C.A., & Steger,U.(2000).The role of supervisory support behavior and environmental policy in employee eco-initiatives at leading –edge European companies. Academy of management journal,(43).4, 605-26.
[30] Strauss, A. L., & Corbin, J. (1998). Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory, 2nd Ed., Sage.
[31] Tang, L. (2018). Informal inter-organizational knowledge sharing: the case of the biotechnology industry. Paper presented at the Annual Meeting of the NCA 94th Annual Convention. San Diego, CA.
[32] Tangaraja, G. MohdRasdi, R. Ismail, M. & Abu Samah, B. (2015). Fostering Knowl-edge Sharing Behaviour among Public Sector Managers: a Proposed Model for the Malaysian Public Service. Journal of Knowledge Management, 19(1), 121-140.
[33] Truong Tan, W.T. (2019) Knowledge Sharing Practices of Project Teams when Encountering Changes in Project Scope: A Contingency Approach, Journal of Information Science, Vol.38.No.5, pp.423-441.
[34] Zolo, L. (2010). Knowledge and the speed of the transfer and in organizational, Organization Science, 6(1): 76-92.