دوره 22 (1403)
دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
تعداد مقالات: 6
محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 1-13
چکیده
یکی از مسایل اصلی کنترل موجودیتها، تعیین نقطه سفارش مجدد است. پارامترهای مشخص کننده این نقطه، معمولا به یکی از دو صورت قطعی و احتمالی است. در این مقاله به دلیل اینکه دنیای واقعی آکنده از عدم قطعیت ها و ابهامات است و در اکثر مواقع نمی توان پارامترها را به صورت قطعی و یا احتمالی مشخص نمود به صورت فازی در نظر گرفته می شوند. لذا مقدار نقطه ... بیشترمدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 15-35
چکیده
گزینش فناوری مناسب یک جامعه برای دریافت از دارندگان آن در دیگر جوامع، نیاز به اخذ تمهیدات سنجیده جهت اثر بخش شدن تصمیم اخذ شده دارد. در این مقاله سعی شده است با بکارگیری مدل اس دبلیو ا تی راهبرد توسعه جهت صنعت تولید پارافین در ایران شناسایی شده است. فناوریهای مختلف تولید این محصولات با دیدی توسعه طلبانه ارائه گردد و امکان پذیری تولید ... بیشترروشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 37-55
چکیده
در این مقاله روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی ارائه می شود. از آنجا که روش برنامه ریزی آرمانی نظرات تصمیم گیرنده (DM) را بصورت عینی در نظر می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روش ارائه شده در مقایسه با روش های موجود سرعت بیشتری داشته و هم چنین از زیر بنای ریاضی قویتری برخوردار است. مقایسه ... بیشترتدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 57-81
چکیده
در این مقاله ضمن بررسی فرایند تدوین استراتژی منابع انسانی به این موضوع پرداخته خواهد شد که سازمان های خدماتی از جمله سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور چگونه می توانند الزامات مشتری در رابطه با منابع انسانی را با استفاده از رویکرد QFD شناسایی کرده و از نتایج آن در برنامه ریزی های استراتژیک برای منابع انسانی استفاده نمایند. در پایان این ... بیشتربسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 83-103
چکیده
مشتریان به عنوان منبع اصلی سودآوری سازمان ها بوده و بنابراین در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای آنان به عنوان تضمین کننده بقای واحدهای کسب و کار دارای اهمیت می باشد. در این راستا در نظر گرفتن رضایت آنها در گرو کیفیت خدماتی است که سازمان ها به آنها ارائه می کنند. در تایید رضایت اهمیت مشتریان همین بس که 30 % از امتیازات کیفیت در جایزه مالکوم ... بیشترنحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی
دوره 2، شماره 7 ، دی 1383، صفحه 105-118