1- افجهء، سید علی اکبر؛ انتظاری، اردشیر؛ مرتجـی، نجمـه سـادات(1394) ،الگـوی رفتار اشتراک دانش در شبکه اجتمـاعی، فـصلنامه علـوم اجتمـاعی، دوره ،25 شماره .7
2- الوانی،مهدی و شاهقلیان،کیوان(1385)،طراحی الگوی ارزیابی سطح مدیریت دانش در سازمانهای صنعتی ایران،فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول.شماره52،ص6
3- انتظاری ، علی ،امیری ، مقصود و مرتجی ، نجمه السادات (1395) ، ارائه الگوی رفتار اشتراک دانش متخصصان ایرانی در فضای مجازی ، فصلنامه مطالعات رسانههای نوین، سال دوم، شماره 5 ، بهار 1395
4- حسینی، محمدعلی. (1385 ).مدیریت دانش و کاربردهای آن در سیستم پرستاری. بهداشت و درمان. شماره 599
5- شمسینی غیاثوند ، حسن (1391) " جایگاه رسانههای نوین در تحولات نوین جهان عرب " فصلنامه تخصصی علوم سیاسی/ شماره نوزدهم ،صص 206-229
6- کاظمی، مهدی؛ وحیدی مطلق، طیبه؛ وحیدی مطلق، سمانه (1393) ،بررسی تأثیر عوامل اثرگذار بر اشتراک دانش در جوامع مجازی ایرانی، پژوهشهای مدیریت عمومی، شماره 23 ،سال7
7- لویی،سپیده(1391) ،بررسی کاربرد سیستم مدیریت یادگیری در مدیریت دانش،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه علامه طباطبائی.ص29-32
8- محکم کار،ایمان و حلاج،محمد مهدی (1393)،"شبکه های اجتماعی به دنبال چه هستند"،فصلنامه دانش انتظامی خراسان شمالی.87-108
9- محمدی فاتح (1386) ، شناسایی عوامل کلیدی توفیق سیستم مدیریت دانش در دانشکده ها و مراکز آموزش عالی مدیریت تهران،پایان نامه کارشناسی ارشد، مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی
10- مهدی زاده ،سید محمد (1389) ،" انقلاب ارتباطات، جامعه شبکهای و ذهنیت و هویت ناپایدار" فصلنامه رسانه (ارائه شده در سمینار جامعه اطلاعاتی و ایران1400)
11- .Leonardi, P. M., & Meyer, S. R. (2015). Social media as social lubricant: howambient awareness eases knowledge transfer. American Behavioral Scientist,59(1), 10–34.
12- Beck, R., Pahlke, I., & Seebach, C. (2014). Knowledge exchange and symbolic actionin social media-enabled electronic networks of practice: a multilevelperspective on knowledge seekers and Contributors1. MIS Quarterly, 38(4),1245–1270
13- Davenport, TH. and Prusak, L. (1998), Working knowledge: how organizations manage what they know, HBS Press, Boston MA.
14- Ellison, N. B., Gibbs, J. L., & Weber, M. S. (2015). The use of enterprise social network sites for knowledge sharing in distributed organizations: the role of organizational affordances. American Behavioral Scientist, 59(1), 103–123.
15- Fulk, J., & Yuan, Y. C. (2013). Location, motivation, and social capitalization via enterprise social networking. Journal of Computer-Mediated Communication,19(1), 20–37.
http://dx.doi.org/10.1111/jcc4.12033
16- Gold, A. H., Malhotra, A., & Segars, A. H. (2001). Knowledge management: An organizational capabilities perspective. Journal of Management Information Systems, 18(1),
185–214
17- Kane, G (2017)," The evolutionary implications of social media for organizational knowledge management" Information and Organization, INFORG-00212; No of Pages 10
18- Leonardi, P. M. (2015). Ambient awareness and knowledge acquisition: using social media to learn “who knows what” and “who knows who”. MIS Quarterly, 39(4),747–762.
19- Leonardi, P. M., Huysman, M., & Steinfield, C. (2013). Enterprise social media: definition, history, and prospects for the study of social technologies in organizations. Journal of Computer-Mediated Communication, 19(1), 1–19
20- Majchrzak, A., Faraj, S., Kane, G. C., & Azad, B. (2013). The contradictory influence of social media affordances on online communal knowledge sharing. Journal of Computer-Mediated Communication, 19(1), 38–55.
21- Mäntymäkia,M, Riemer, K,(2016)," Enterprise social networking: A knowledge management perspective", International Journal of Information Management 36 (2016) 1042–1052
22- Nguyen, B et al (2015)," Brand innovation and social media: Knowledge acquisition from social media, market orientation, and the moderating role of social media strategic capability" Industrial Marketing Management 51 (2015) 11–25
23- Riemer, K., Finke, J., & Hovorka, D. (2015). Bridging or bonding: do individuals gain social capital from participation in enterprise social networks? In Proceedings of the international conference on information systems (ICIS2015).
24- Sigala, M & Chalkiti, K (2015)," Knowledge management, social media and employee creativity" International Journal of Hospitality Management 45 (2015) 44–58
25- Zhang, Y., & Li, H. (2010). Innovation search of new ventures in a technology cluster: the role of ties with service intermediaries. Strategic Management Journal, 31(1), 88–109