[1] Afghahi, B, reverse logistics, Logistics Quarterly, Issue 12, 1381.
[2] David Simchi, Philip Kaminsky & Edith Simchi, Supply Chain Design and Management, translation of M. Ghanipour & A. Jangi, 1388.
[3] MJ. Asgharpour, Group decision-making and game theory: the attitude of Operations Research, Tehran University, 1385.
[4] Chopra, S., & Meindl, P. (2007). Supply chain management. Strategy, planning & operation (pp. 265-275). Gable
[5] A,Ahmadi, A. Memaryani, Game theory,Jahan Jame Jam, 1385.
[6]Zhao, J., & Wei, J. (2014). The coordinating contracts for a fuzzy supply chain with effort and price dependent demand. Applied Mathematical Modelling,38(9), 2476-2489.
[7] Zhou, C., Zhao, R., & Tang, W. (2008). Two-echelon supply chain games in a fuzzy environment. Computers & Industrial Engineering, 55(2), 390-405.
[8] Ryu, K., & Yücesan, E. (2010). A fuzzy newsvendor approach to supply chain coordination. European Journal of Operational Research, 200(2), 421-438.
[9] Wang, S. D., Zhou, Y. W., Min, J., & Zhong, Y. G. (2011). Coordination of cooperative advertising models in a one-manufacturer two-retailer supply chain system. Computers & Industrial Engineering, 61(4), 1053-1071.
[10] Khouja, M. (2003). Optimizing inventory decisions in a multi-stage multi-customer supply chain. Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 39(3), 193-208.
[11] Aust, G., & Buscher, U. (2012). Vertical cooperative advertising and pricing decisions in a manufacturer–retailer supply chain: A game-theoretic approach.European Journal of Operational Research, 223(2), 473-482.
[12] Jaber, M. Y., Osman, I. H., & Guiffrida, A. L. (2006). Coordinating a three-level supply chain with price discounts, price dependent demand, and profit sharing.International Journal of Integrated Supply Management, 2(1), 28-48.
[13] Jaber, M. Y., & Goyal, S. K. (2008). Coordinating a three-level supply chain with multiple suppliers, a vendor and multiple buyers. International Journal of Production Economics, 116(1), 95-103.
[14] Yu, Y., & Huang, G. Q. (2010). Nash game model for optimizing market strategies, configuration of platform products in a Vendor Managed Inventory (VMI) supply chain for a product family. European Journal of Operational Research, 206, 361-373.
[15] Huang, Y., Huang, G. Q., & Newman, S. T. (2011). Coordinating pricing and inventory decisions in a multi-level supply chain: A game-theoretic approach.Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review, 47(2), 115-129.
[16] Sinha, A., Malo, P., Frantsev, A., & Deb, K. (2014). Finding optimal strategies in a multi-period multi-leader–follower Stackelberg game using an evolutionary algorithm. Computers & Operations Research, 41, 374-385.
[23] Kirkpatrick, S. , Gelatt, C. D. , and Vecchi, M. P. , (1983) Optimization by simulated annealing, Science, 220, 671-680.
[24] Cerny, V. , (1985). A thermodynamical approach to the traveling salesman problem: An efficient simulation algorithm, Journal of Optimization Theory and Applications, 45, 41-51.
[18]
عطیه ماشلی، داود محمدی تبار، انتخاب تامین کنندگان با رویکرد تئوری بازی همکارانه با در نظر گرفتن محدودیت ظرفیت و ارسال همزمان اقلام، نشریه پژوهشهای مهندسی صنایع و سیستمهای تولید،
دوره 5، شماره 10، 1396، صفحه 97-83.
[20]
آمنه خدیور،
عادل آذر، فاطمه مجیبیان، قیمت گذاری محصول در یک زنجیره تامین دوسطحی با استفاده از مفهوم تئوری بازیها در محیط فازی شهودی، مطالعات مدیریت صنعتی،
دوره 14، شماره 43، 1395، صفحه 25-1.
[21]
مسعود داداشی، مرتضی راستی برزکی ،
سیدرضا حجازی، قیمتگذاری در یک زنجیره تامین متمرکز دوسطحی شامل یک خردهفروش و دو حمل و نقل کننده با استفاده از رویکرد متمرکز در نظریه بازی ها، مجله مدیریت و صنایع شریف،
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین.