توسعه یک مدل انتخاب ترکیبی تأمین کنندگان با در نظر گرفتن ریسک عدم تأمین و اثر برند بر تقاضا

علی اکبر محمدیان؛ مسعود سیم خواه

دوره 20، شماره 67 ، دی 1401، ، صفحه 203-236

https://doi.org/10.22054/jims.2022.66537.2766

چکیده
  انتخاب تأمین‌کنندگان یکی از مسائل مهم در حوزه‌ی مدیریت و بهینه‌سازی است که با اهداف مختلفی از قبیل کاهش هزینه، افزایش کیفیت تولید یا خدمات، کاهش ریسک مواجهه با کمبود و غیره مورد توجه پژوهشگران بوده است. در ادبیات موضوع مدلی برای در نظر گرفتن ریسک عدم تأمین در کنار اثر برند توسعه نیافته است. با الهام از همین حقیقت، این تحقیق مدل انتخاب ...  بیشتر