تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش

حبیب رودساز؛ میرعلی سید نقوی؛ فائزه عبدلی مسینان

دوره 18، شماره 59 ، دی 1399، ، صفحه 117-150

https://doi.org/10.22054/jims.2018.26323.1903

چکیده
  پژوهش حاضر تحت عنوان" تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش " در محدوده زمانی سال1396 در شرکت داده ورزی سداد در شهر تهران است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی(دارای ابعاد کیفیت، کارایی، پاسخگویی و نـوآوری) با نقش میانجیگری مدیریت دانش میباشد. نوع تحقیق کاربردی،روش آن توصیفی-پیمایشی و برای ...  بیشتر