دوره 21 (1402)
دوره 20 (1401)
دوره 19 (1400)
دوره 18 (1399)
دوره 17 (1398)
دوره 16 (1397)
دوره 15 (1396)
دوره 14 (1395)
دوره 13 (1394)
دوره 12 (1393)
دوره 11 (1392)
دوره 10 (1391)
دوره 9 (1390)
دوره 8 (1389)
دوره 6 (1386)
دوره 5 (1385)
دوره 4 (1385)
دوره 3 (1384)
دوره 2 (1383)
دوره 1 (1382)
کلیدواژهها = خانه کیفیت
تعداد مقالات: 3
طرح ریزی و بهبود بسط عملکرد کیفیت )رویکرد مدل کانو فازی(
دوره 10، شماره 27 ، دی 1391، ، صفحه 6-21
چکیده
یکی از تکنیک های به کاررفته در مباحث کیفیتی مدل گسترش مشخصه های کیفیت است و یکیاز ابزارهای مورد استفاده در این روش، تکمیل خانه کیفیت و در نتیجه تعیین ضریب اهمیتخواسته های مشتری است. مدل کانو یک مدل کیفیت دو بعدی است که به تولید کنندگان کمکمی کند تا خواسته های مشتری را به پنج دسته اساسی، عملکردی، مهیج، بی تفاوت و معکوس تقسیمکنند. در این ... بیشترارتقای چابکی سازمانی با رویکرد توسعه عملکرد کیفیت فازی
دوره 8، شماره 21 ، تیر 1390، ، صفحه 85-106
چکیده
در دنیای تجاری امروز، چابکی یکی از مهمترین ویژگی ها در صنایع رقابتی قلمداد می شود. در این راستا پژوهش حاضر به ارائه یک رویکرد نوین در راستای ارتقای چابکی سازمانی در شرکت ها و موسسات می پردازد. رویکرد مذکور بر اساس تکنیک توسعه عملکرد کیفیت شده است و با تدوین دو خانه کیفیت صورت می پذیرد. در گام نخست، مهم ترین پایه های رقابتی صنعت شناسایی ... بیشترارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD
دوره 2، شماره 4 ، فروردین 1383، ، صفحه 41-74