طراحی مدل خدمات پس از فروش در کلاس جهانی با رویکرد روش شناسی سیستم های نرم: مورد مطالعه صنعت گاز مایع ایران

امیر مهدی آبادی؛ عادل آذر؛ ابوتراب علیرضایی؛ قنبر عباس پور اسفدن

دوره 19، شماره 60 ، فروردین 1400، ، صفحه 1-49

https://doi.org/10.22054/jims.2019.38105.2218

چکیده
  صنایع در ایران در خصوص ویژگی های خدمات پس از فروش و تاثیر آن در رابطه با رضایت مشتری آگاهی ندارند. علی رغم تحقیق پیشه روی، یک مدل منسجم در خصوص موضوع حیاتی خدمات پس از فروش در صنعت گاز مایع در ایران توسعه داده نشده است. با توجه به پیچیدگی های طراحی مدل خدمات پس از فروش در صنعت گاز مایع در سطح کلاس جهانی، از رویکرد متدلوژی سیستم های نرم ...  بیشتر