مدلسازی و شبیه سازی
ارائه مدل سنجش سطح بلوغ هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی ‏‏(مورد مطالعه: شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی) ‏

محبوبه گلستانی زاده؛ اکبر اعتباریان؛ امیررضا نقش؛ رضا ابراهیم زاده

دوره 21، شماره 68 ، فروردین 1402، ، صفحه 241-287

https://doi.org/10.22054/jims.2023.46474.2380

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش ارائه مدل سنجش سطح بلوغ هوش تجاری در کسب و کارهای الکترونیکی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات ‏اینترنتی است که به روش کیفی مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی انجام شده است. تعداد مشارکت کنندگان در این پژوهش 10 نفر از ‏متخصصین، خبرگان و مدیران کسب و کارهای الکترونیکی که در حوزه ارائه خدمات اینترنت فعالیت داشته اند، ...  بیشتر