مدیریت زنجیره تامین
تصمیمات قیمت گذاری زنجیره تامین سبز دو کاناله با در نظر گرفتن تبلیغات در حالات متمرکز و غیرمتمرکز

پریسا حسینی؛ مهدی سیف برقی

دوره 22، شماره 74 ، مهر 1403، ، صفحه 51-94

https://doi.org/10.22054/jims.2024.78110.2901

چکیده
  تصمیمات قیمت‌گذاری از مهم‌ ترین تصمیمات زنجیره‌تامین می‌باشد که نقش حیاتی در سودآوری زنجیره‌تامین دارد. در این تحقیق یک زنجیره‌تامین سبز دو کاناله و دو سطحی متشکل از یک تولیدکننده و یک خرده‌فروش در نظر گرفته شده است که دو نوع محصول استاندارد و یک نوع محصول سبز تولید می‌شود. تقاضای محصولات، قطعی و یک تابع خطی از قیمت محصولات، زمان ...  بیشتر