تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش

حبیب رودساز؛ میرعلی سید نقوی؛ فائزه عبدلی مسینان

دوره 18، شماره 59 ، دی 1399، ، صفحه 117-150

https://doi.org/10.22054/jims.2018.26323.1903

چکیده
  پژوهش حاضر تحت عنوان" تاثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی با نقش میانجیگری مدیریت دانش " در محدوده زمانی سال1396 در شرکت داده ورزی سداد در شهر تهران است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تأثیر نوآوری باز بر مزیت رقابتی(دارای ابعاد کیفیت، کارایی، پاسخگویی و نـوآوری) با نقش میانجیگری مدیریت دانش میباشد. نوع تحقیق کاربردی،روش آن توصیفی-پیمایشی و برای ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی با تکیه بر پارادایم نوآوری باز مطالعه موردی: صنعت نشر کشور

محمد مهدی پرهیزکار؛ علی اکبر جوکار؛ ولی محمد درینی

دوره 11، شماره 31 ، دی 1393، ، صفحه 101-125

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر نوآوری سازمانی در صنعت نشر کشور انجام شد. در این بررسی تاکید اصلی بر رویکرد نوآوری باز بوده است. روش پژوهش آمیخته که جامعه آماری آن در بخش کیفی را متخصصین حوزه نشر و در بخش کمی اساتید دانشگاه‎های تهران تشکیل داده است. تعداد نمونه آماری در بخش کیفی 30 نفر و در بخش کمی تعداد 300 نفر  می‏باشد. بر ...  بیشتر