ا
-
اثر بخشی
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
ارتباطات
رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]
-
ارزیابی
ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]
-
ارزیابی دانشکده ها
تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]
-
استراتژی
تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 57-81]
-
استناد
نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]
-
اصل گسترش
محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]
-
الگوی مناسب
بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]
-
انتخاب فناوری مناسب پارافین
مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]
-
انجمن روانشناسی آمریکا
نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]
-
اندازه
تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]
-
ایران
بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]
ب
-
بازآفرینی دولت
بازآفرینی دولت در عصر اطلاعات [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 45-64]
-
برنامه ریزی آرمانی صفر و یک (ZOGP)
ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]
-
برنامه ریزی آرمانی فازی
روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]
-
بسط عملکرد کیفی (QFD)
ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]
پ
-
پاسخگویی
ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]
-
پروژه های فناوری اطلاعات
علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]
-
پژوهش عملیاتی
بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]
-
پیش بینی تکنولوژی
انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]
ت
-
تجارت الکترونیک
بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]
-
تجزیه و تحلیل شبکه ای
ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]
-
تحلیل پتنت
انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]
-
تحلیل پوشش داده ها
تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]
-
تصمیم گیرنده (DM)
روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]
-
تصمیم گیری چند معیاره
مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]
-
تکنولوژی
تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]
-
تکنولوژی GIS
انتخاب روش مناسب پیش بینی تکنولوژی: مطالعه موردی تکنولوژی GIS [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 1-20]
-
توانمندسازی کارکنان
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
خ
-
خانه کیفیت
ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]
-
خانه های کیفیت
بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]
د
-
دانشگاه
تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]
ذ
-
ذخیره ایمنی
محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]
ر
-
رضایت مشتری
ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]
-
روش سطح پاسخ (RSM)
روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]
-
روشهای آماری
بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]
س
-
ساختار
تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]
-
ساختار بندی مجدد سازمان
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
-
سازمان
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
سیاستگذاری
پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]
ص
-
صنایع
بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]
-
صنایع الکترونیک
پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]
ع
-
عصر اطلاعات
بازآفرینی دولت در عصر اطلاعات [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 45-64]
-
علم مدیریت
بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]
ف
-
فرایند تحلیل شبکه ای(ANP)
ارائه مدل ترکیبی GP-ANP جهت طرح ریزی محصول در QFD [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 41-74]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی فرهنگ سازمانی در گروه صنایع جدید [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 27-47]
-
فناوری اطلاعات
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
-
فناوری اطلاعات
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
فناوری اطلاعات
علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]
-
فهم از خود
رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]
ک
-
کارایی
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
کاهش دوره زمانی فرایند
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
-
کیفیت خدمات
ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]
گ
-
گسترش کارکردهای کیفی
بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]
م
-
محیط
تاثیر تکنولوژی، اندازه، محیط و باورهای تصمیم گیرنده بر ساختار سازمانی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 21-39]
-
مدل BCC-CCR
تعیین کارایی نسبی دانشکده های مدیریت با رویکرد تحلیل فراگیر داده ها (Data Envelopment Analysis) [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 1-26]
-
مدل الکتر
مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]
-
مدل تاپ سیس
مدل راهبرد توسعه و انتخاب فناوری مناسب در صنعت پارافین [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 15-35]
-
مدل ترکیبی
ارائه مدل ترکیبی پیشنهادی کیفیت خدمات (سروکوال) و تجزیه و تحلیل شبکه ای برای رتبه بندی موسسات ارائه دهنده خدمات: مطالعه موردی موسسات ارائه دهنده بیمه تحت نظر بیمه مرکزی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 1-26]
-
مدل سیاستگذاری
پیشنهاد مدل عمومی سیاستگذاری صنعتی با تاکید بر صنعت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 91-125]
-
مدیریت پروژه
علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]
-
مدیریت تغییر
علل حیاتی موفقیت و شکست پروژه های فناوری اطلاعات در کشور [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 27-44]
-
مدیریت کیفیت جامع
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
مسائل چند پاسخه
روشی برای بهینه سازی مسائل چند پاسخه آماری با استفاده از برنامه ریزی آرمانی فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 37-55]
-
مشارکت
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
مشتری مداری انبوه
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
-
مفهوم "α -برش"
محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]
-
منابع الکترونیک
نحوه استناد به منابع اطلاعاتی الکترونیک در تحقیقات علمی و عملی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 105-118]
-
منابع انسانی
تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از رویکرد QFD در سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 57-81]
-
منطق فازی
ارزیابی پاسخگویی در شرکت های تولیدی لوازم خانگی (رادیو و تلویزیون) ایران با استفاده از منطق فازی [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 127-145]
-
مهندسی مجدد فرایند کسب و کار
کاربردهای فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد فرایند کسب و کار [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 49-70]
-
موانع محیطی
بررسی موانع محیطی و ارائه الگوی مناسب جهت استفاده از تجارب الکترونیک در ایران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 65-88]
ن
-
نقطه سفارش مجدد
محاسبه نقطه سفارش مجدد در حالت فازی [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 1-13]
-
نگرش
رابطه بین نگرش فرد نسبت به خود و نگرش فرد نسبت به دیگران [دوره 2، شماره 6، 1383، صفحه 89-106]
-
نوآوری
مدیریت کیفیت جامع و فناوری اطلاعات: روابط و کارکردها [دوره 2، شماره 5، 1383، صفحه 71-89]
-
نیازها و خواسته های مشتری
بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]
و
-
واحد تولیدی
بررسی میزان آشنایی و به کارگیری فنون علم مدیریت در صنایع تولیدی [دوره 2، شماره 4، 1383، صفحه 75-99]
-
ویژگی های فیزیکی
بسط عملکرد کیفی در تعیین مشخصه های فیزیکی شعب [دوره 2، شماره 7، 1383، صفحه 83-103]