آ
-
آنالیز تاثیر بر روند
آینده پژوهی قیمت نفت با استفاده از تکنیک آنالیز تاثیر بر روند TIA [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 1-35]
ا
-
اثر بخشی
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
اجتماعی سازی
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
ارزش
بررسی میزان تاثیر بکارگیری متدولوژی مهندسی ارزش در بهبود عملکرد تولیدی شرکت پویا گستر خراسان بر اساس مدل .SAVE Int [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 69-81]
-
ارزیابی
ارزیابی شایستگی های مدیران به روش بازخور 360 درجه [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 73-91]
-
ارزیابی عملکرد
ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم های مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 1-23]
-
الگوی PEST
عوامل موثر بر توسعه صنعت کاغذ روزنامه در کشور و راهکارهای پیشنهادی در زمینه سیاستهای حمایتی دولتی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 63-83]
-
ایران
تجزیه و تحلیل صنعت نرم افزار در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 29-54]
-
ایران
عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 111-128]
ب
-
بازار کاغذ روزنامه
عوامل موثر بر توسعه صنعت کاغذ روزنامه در کشور و راهکارهای پیشنهادی در زمینه سیاستهای حمایتی دولتی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 63-83]
-
بازخور 360 درجه
ارزیابی شایستگی های مدیران به روش بازخور 360 درجه [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 73-91]
-
بانکداری الکترونیک
عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 111-128]
-
برنامه ریزی آرمانی
مدل تصمیم گیری چند معیاره جهت پیاده سازی مهندسی مجدد فرایندها [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 85-113]
-
برنامه ریزی استراتژیک
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
-
برنامه ریزی پرسنل درمانی
کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 1-28]
-
برنامه ریزی سیستم های اطلاعات مدیریت
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
-
برونی سازی
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
بسته های مدیریت
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
پ
-
پایایی
روشی برای تحلیل گذرای پایایی و دسترس پذیری یک سیستم با اجزاء و تعمیر کاران یکسان [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 29-40]
-
پژوهش کیفی
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
-
پشتیبانی فناوری اطلاعات
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
پیش بینی قیمت نفت
آینده پژوهی قیمت نفت با استفاده از تکنیک آنالیز تاثیر بر روند TIA [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 1-35]
ت
-
تجارت الکترونیک
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
-
تجارت بین بنگاهی
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
-
تجزیه و تحلیل
تجزیه و تحلیل صنعت نرم افزار در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 29-54]
-
تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف
تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 115-143]
-
تحقیق در عملیات در خدمات درمانی
کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 1-28]
-
تحلیل سلسله مراتبی
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
-
ترکیب
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
تصمیم گیری چند معیاره
انتخاب و رتبه بندی طرح های اشتغالزا با استفاده از روشهای تاپسیس و الکتر [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 95-109]
-
تصمیم گیری چند معیاره
مدل تصمیم گیری چند معیاره جهت پیاده سازی مهندسی مجدد فرایندها [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 85-113]
-
تعیین محل استقرار آمبولانس ها
کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 1-28]
-
تکنولوژی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تکنولوژی خدماتی (مطالعه موردی سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 47-67]
-
تکنولوژی خدماتی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تکنولوژی خدماتی (مطالعه موردی سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 47-67]
-
تکنیک های کمی
آینده پژوهی قیمت نفت با استفاده از تکنیک آنالیز تاثیر بر روند TIA [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 1-35]
-
تکنیک های کیفی
آینده پژوهی قیمت نفت با استفاده از تکنیک آنالیز تاثیر بر روند TIA [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 1-35]
-
تواناساز
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
تولید چابک
چابکی: روایتی نوین از مفاهیم گذشته [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 37-61]
-
تولید دانش
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
تولید ناب
چابکی: روایتی نوین از مفاهیم گذشته [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 37-61]
چ
-
چابکی
تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 115-143]
-
چارچوب برنامه ریزی
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
خ
-
خدمات درمانی
کاربرد تحقیق در عملیات در سیستم های خدمات درمانی ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 1-28]
د
-
درونی سازی
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
دسترس پذیری
روشی برای تحلیل گذرای پایایی و دسترس پذیری یک سیستم با اجزاء و تعمیر کاران یکسان [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 29-40]
ر
-
روابط با مشتری
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
-
روش اریکسون-پنکر
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
-
رویکرد اقتضایی
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
س
-
ساپکو
ارزیابی شایستگی های مدیران به روش بازخور 360 درجه [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 73-91]
-
سیاست های حمایتی دولت در زمینه صنعت کاغذ
عوامل موثر بر توسعه صنعت کاغذ روزنامه در کشور و راهکارهای پیشنهادی در زمینه سیاستهای حمایتی دولتی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 63-83]
-
سیستم اطلاعات
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
-
سیستم مدیریت دانش
ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم های مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 1-23]
-
سیستم های اطلاعات مدیریت
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
-
سیستم های تولید
چابکی: روایتی نوین از مفاهیم گذشته [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 37-61]
ش
-
شاخص ارزش
بررسی میزان تاثیر بکارگیری متدولوژی مهندسی ارزش در بهبود عملکرد تولیدی شرکت پویا گستر خراسان بر اساس مدل .SAVE Int [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 69-81]
-
شاخص های کلیدی روش دونابدیان
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
-
شایستگی
ارزیابی شایستگی های مدیران به روش بازخور 360 درجه [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 73-91]
ص
-
صنعت نرم افزار
تجزیه و تحلیل صنعت نرم افزار در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 29-54]
ط
-
طبقه بندیها
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
-
طرح خود اشتغالی
انتخاب و رتبه بندی طرح های اشتغالزا با استفاده از روشهای تاپسیس و الکتر [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 95-109]
ع
-
عملکرد سازمانی
تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 115-143]
ف
-
فرایند مدیریت دانش
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تکنولوژی خدماتی (مطالعه موردی سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو) [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 47-67]
-
فناوری اطلاعات
عوامل و موانع موثر در ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 111-128]
-
فناوری اطلاعات
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
ک
-
کارکرد
بررسی میزان تاثیر بکارگیری متدولوژی مهندسی ارزش در بهبود عملکرد تولیدی شرکت پویا گستر خراسان بر اساس مدل .SAVE Int [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 69-81]
-
کدها
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
-
کیفیت دانش
ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم های مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 1-23]
گ
-
گذرا
روشی برای تحلیل گذرای پایایی و دسترس پذیری یک سیستم با اجزاء و تعمیر کاران یکسان [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 29-40]
م
-
مدل electre
انتخاب و رتبه بندی طرح های اشتغالزا با استفاده از روشهای تاپسیس و الکتر [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 95-109]
-
مدل topsis
انتخاب و رتبه بندی طرح های اشتغالزا با استفاده از روشهای تاپسیس و الکتر [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 95-109]
-
مدلسازی کسب و کار
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
-
مدل های مارکوف
روشی برای تحلیل گذرای پایایی و دسترس پذیری یک سیستم با اجزاء و تعمیر کاران یکسان [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 29-40]
-
مدیران
ارزیابی شایستگی های مدیران به روش بازخور 360 درجه [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 73-91]
-
مدیریت دانش
پشتیبانی فناوری اطلاعات از مدیریت دانش [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 41-56]
-
مدیریت دانش
ارائه چارچوبی برای ارزیابی عملکرد سیستم های مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 1-23]
-
مدیریت دانش
بررسی ارتباط بین فرایندهای مدیریت دانش و اثر بخشی مدیریت دانش [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 25-46]
-
مدیریت روابط با مشتری
مدیریت روابط با مشتری در تجارب الکترونیک بین بنگاهی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 71-93]
-
مزیت رقابتی
تجزیه و تحلیل همبستگی متعارف چابکی و عملکرد استراتژیک سازمان های تولیدی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 115-143]
-
معماری اطلاعات
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
-
معماری سرویس گرا
تعیین شاخص های کلیدی جهت استقرار فناوری اطلاعات در حوزه سلامت [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 1-27]
-
مفاهیم
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
-
مقادیر ویژه
روشی برای تحلیل گذرای پایایی و دسترس پذیری یک سیستم با اجزاء و تعمیر کاران یکسان [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 29-40]
-
مهندسی ارزش
بررسی میزان تاثیر بکارگیری متدولوژی مهندسی ارزش در بهبود عملکرد تولیدی شرکت پویا گستر خراسان بر اساس مدل .SAVE Int [دوره 3، شماره 10، 1384، صفحه 69-81]
-
مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار
مدل تصمیم گیری چند معیاره جهت پیاده سازی مهندسی مجدد فرایندها [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 85-113]
ن
-
نظریه بنیادین
تحلیل محتوا با استفاده از نظریه بنیادین، رویکردی عملیاتی و نوین در روش تحقیق کیفی [دوره 3، شماره 8، 1384، صفحه 55-70]
ه
-
همسوسازی
برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات؛ به سوی رویکردهای اقتضایی [دوره 3، شماره 9، 1384، صفحه 57-71]
ی
-
یارانه
عوامل موثر بر توسعه صنعت کاغذ روزنامه در کشور و راهکارهای پیشنهادی در زمینه سیاستهای حمایتی دولتی [دوره 3، شماره 11، 1384، صفحه 63-83]