ا
-
ابعاد محیطی سازمان
مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]
-
ارزش در معرض خطر
تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]
-
ارزیابی و سنجش
مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]
-
استخراج قانون
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
-
استراتژی
اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]
-
الگوریتم ژنتیک
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
-
الگوریتم ژنتیک و الگوریتم رقابت استعماری
ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]
-
انتخاب ابزار ماشین
تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]
-
انتخاب تامین کننده
انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]
-
انتخاب سبد مالی
بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]
-
اندازه گیری دارایی های ناملموس
توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]
ب
-
بازاریابی بین الملل
مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]
-
برنامه ریزی بازی
انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]
-
برنامه ریزی سازشی
بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]
-
برنامه ریزی سازشی
انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]
-
برنامه ریزی سازشی بازه ای
انتخاب تامین کننده تحت عدم قطعیت با استفاده از برنامه ریزی سازشی بازه ای [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 55-74]
-
برنامه ریزی عدد صحیح غیر خطی
ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]
-
بهینه سازی چند هدفه
بهینه سازی سبد سهام با استفاده از برنامه ریزی سازشی ضد ایده آل [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 143-165]
-
بورس
مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]
پ
-
پتانسیل کارآفرینی
بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]
-
پرتفوی ارزی
تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]
ت
-
تئوری زمینه یابی
طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]
-
تجربه کنندگان
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
-
تحلیل پوششی داده ها
مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]
-
تحلیل پوششی داده ها
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]
-
تحلیل مسیر
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]
-
تحلیل های آماری
بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]
-
تصمیم گیری
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
-
تصمیم گیری چند معیاره
تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]
-
تصمیم گیری چند هدفه
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]
-
تمایلات خرید
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]
-
تمایل به کارآفرینی
بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]
-
توانمند سازی روان شناختی
بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]
چ
-
چابکی زنجیره تامین
مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]
خ
-
خستگی مثبت و منفی
ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]
-
خوشه بندی
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
د
-
داده کاوی
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
-
داده های ترکیبی
بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]
-
دارایی دانشی
توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]
-
دارایی نامشهود
توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]
-
دسترسی آسان
ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]
ر
-
راضی شدگان
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
-
رتبه بندی
مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]
-
رسیدگی به شکایات
ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]
-
روش VIKOR
تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]
-
رویکرد فازی
تصمیم گیری گروهی برای انتخاب ابزار ماشین با استفاده از روش ویکور فازی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 167-188]
-
ریسک سرمایه گذاری
تعیین ریسک سرمایه گذاری در یک پرتفو ارزی با استفاده از روش ارزش در معرض خطر [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 183-200]
ز
-
زمانبندی گردش شغلی
ارائه مدل زمانبدی گردش شغلی با ملاحظه هزینه خستگی ناشی از شباهت کارها و توسعه الگوریتم های ژنتیک و رقابت استعماری برای حل آن [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 29-54]
س
-
سبک زندگی والس
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
-
سنجش رضایت مشتری
ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]
ش
-
شاخص نقد شوندگی آمیهود
بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]
-
شرکت ملی نفت ایران
طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]
-
شرکت ملی نفت ایران
مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]
-
شرکت مناطق نفت خیز جنوب
مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]
-
شش سیگما
بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]
ط
-
طبقه بندی چند معیاره موجودی
مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]
-
طراحی آزمایشات
بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]
-
طراحی برای شش سیگما
بهبود کارایی زمان در فرایند های خدماتی با استفاده از تکنیک طراحی آزمایشات در متدولوژی شش سیگما [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 167-184]
ع
-
عملکرد
اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]
-
عملکرد صادراتی
مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]
ف
-
فرایند تحلیل سلسله مراتبی
مقایسه رویکردهای تحلیل پوششی داده ها(DEA) و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) در رتبه بندی شاخص های کلیدی تصمیم گیری خرید و فروش سهام [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 1-24]
-
فرایند های اصلی تولید نفت و گاز
مدل عملیاتی ارزیابی چابکی زنجیره تامین شرکت ملی نفت ایران مورد مطالعه شرکت مناطق نفت خیز جنوب [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 49-73]
-
فرایند یادگیری سازمانی
نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]
-
فرهنگ یادگیری
نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]
ق
-
قابلیت
طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]
ک
-
کارآفرین ایرانی
بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]
-
کارآفرینی
بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]
-
کارآفرینی
بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]
-
کارآفرینی درون سازمانی
بررسی ارتباط ابعاد توانمندی روان شناختی با کارآفرینی درون سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 99-124]
-
کارایی
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]
-
کالا و خدمات
ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]
-
کانال خرید معمولی و برخط
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]
م
-
مدل انگ
مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]
-
مدل بهینه یابی خطی موزون
مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]
-
مدل فان و ژوو
مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]
-
مدل قابلیت
طراحی مدل قابلیت های کارکنان با استفاده از تئوری زمینه یابی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 25-50]
-
مدل کارآفرینی
بررسی عوامل مربوط به پتانسیل کارآفرینی و ارائه یک رویکرد چند وجهی مطالعه موردی (صنعت قطعه سازی خودرو) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 107-133]
-
مدیریت دانش
توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]
-
مدیریت سرمایه فکری
توسعه مدل جامع اندازه گیری سرمایه فکری مطالعه موردی یک سازمان انتفاعی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 115-142]
-
مدیریت کنکاش-سیبرنتیک
نقش مدیریت کنکاش – سیبرنتیک در فرایند یادگیری سازمانی [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 125-166]
-
مشتری
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
-
مطلوبیت
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]
-
معادلات ساختار یافته
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 23-47]
-
منابع انسانی
اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]
-
منطق فازی
ارائه رویکردی فازی در سنجش رضایت مشتری بررسی موردی: شرکت تولیدی فراورده های لبنی [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 51-85]
-
منطق فازی
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]
-
موفقان
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
-
میانگین نیکوئی
مقایسه روش های مختلف طبقه بندی ABC چند معیاره موجودی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 1-22]
ن
-
نقد شوندگی
بررسی رابطه بین نقد شوندگی سهام با شاخص نقد شوندگی دوره های پیشین در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 75-97]
-
نقطه مرجع استراتژیک
اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]
-
نوآوران
تعیین نوع تصمیم گیری غالب برای خرید در انواع سبک های زندگی والس [دوره 6، شماره 16، 1386، صفحه 1-28]
و
-
واحدهای تصمیم گیری
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 135-151]
ه
-
هرم ارزش مشتری
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 153-181]
-
هماهنگی
مدل هماهنگی بین استراتژی بازاریابی بین الملل با ابعاد محیطی سازمان و زیر سیستم های بازاریابی بین الملل و اثر آن بر عملکرد صادراتی (مورد: صنعت خدمات فنی و مهندسی) [دوره 6، شماره 17، 1386، صفحه 75-105]
-
هماهنگی استراتژیک
اثر هماهنگی استراتژیک بین استراتژی منابع انسانی، استراتژی سرمایه انسانی و استراتژی رفتار سازمانی بر عملکرد سازمان [دوره 6، شماره 15، 1386، صفحه 87-113]